Copywriting and content writing

Content writing (scriere de conținut):

Content writing sau scrierea de conținut este un proces necesar pentru a avea backlink-uri de calitate. Compunerea unui articol de calitate poate lua mult și foarte mult timp, din cauză că articolul trebuie în primul rând documentat. Articolele cu conținut unic și de valoare au cel mai bun scor pentru SEO. Combinat cu publicarea pe site-uri web (ziare, bloguri, reviste) de referință, poate poziționa un site web pe primele poziții în indexare.

Istoria internetului este una plină de schimbări. Motoarele de căutare au încercat și încearcă să găsească conținutul de calitate. De ce? Doar așa pot ține în fața ecranelor audiența. Consumatorul folosește internetul și pentru a găsi informații. Informația de calitate menține utilizatorul în fața ecranului suficient timp. Acest lucru este necesar pentru a primi reclama ofertanților de servicii sau de produse.

Există foarte mulți creatori de conținut. Dar majoritatea creează conținut pe domeniul de activitate pe ca care activează. De obicei bloggerii, vloggerii, influencerii, speacialiștii în diferite domenii creează conținut. Totuși conținutul de calitate pentru anumite domenii de activitate este și va rămâne destul de greu de creeat. Content writing înseamnă, oarecum, să ai înclinații de scriitor.

Scrierea de conținut este importantă în primul rând pentru site-ul tău. Conținutul de calitate îți poate crește numărul de clienți. Este recomandat ca site-ul tău să conțină doar conținut unic și de calitate.

Scriere de continut pentru site-uri web

Bătălia pentru primele pagini în indexare este, a fost și va rămâne mereu mare. De aceea s-a inventat  copywriting-ul :).

Copywriting (copiere de conținut):

Copywriting-ul este un proces mult mai simplu. De obicei conținutul este scris sub o altă formă. Un fel de multiplicare de conținut, rescris în așa fel încât să nu semene cu originalul prin tehnici specifice. Cel mai frecvent însă se traduc texte din alte limbi. În cele mai multe cazuri primește un punctaj mult mai mic de indexare. Dar din cauză că este relativ ieftin, se poate crea mult conținut de acest fel. Mult cu un punctaj mic… se poate și așa ajunge în primele pagini de indexare.

Vei spune că oricum nu contează să faci conținut deoarece la un moment dat cineva te va copia. Nu este așa. Undeva într-o bază de date, la motoarele de căutare, punctajul tău va rămâne foarte mare în comparație cu cei care copiază. De ce? Pentru că internetul are nevoie de conținut de calitate și acest lucru este stimulat și apreciat.

Mai există totuși un aspect pe care nu trebuie să-l omitem. Munca unui copywriter se extinde și la crearea de sloganuri și texte scurte care sunt folosite în campaniile de branding sau în promovarea unor servicii sau produse. Cu toate că la prima vedere este simplu, de fapt este o muncă foarte complexă. Necesită cunoașterea pieței, comportamentul consumatorului, precum și cunoștințe solide de marketing și publicitate. În plus este obligatoriu să fie unice.

Ce servicii oferim:

Putem oferii servicii de content writing de calitate pentru orice domeniu de activitate. Dar costurile pot să varieze foarte mult deoarece anumite domenii implică consultarea unui specialist cum ar fi inginer, profesor, doctor etc.

Copywriting pentru articole SEO facem pentru domeniile de activitate care nu implică consultarea unui specialist. (Chiar dacă se poate face copywriting și se face în general fără a ține cont de sfaturile unui specialist, nu facem acest lucru. Nu dorim un internet care să conțină tot mai multe sfaturi de genul: poți să ai internet gratuit dacă conectezi o antenă pentru televizor la usb).